Fredagsmys är härligt mys

Idag har jag köpt smink för alldeles för många hundralappar, ett sött linne och lite smarriga matvaror som ska tillagas och avnjutas ikväll. Blir fläskfilégryta med champinjoner, ris och en god sallad till det. Älsklingen är på träning så jag får stå för matlagningen denna afton. Tror minsann jag ska ta mig ett glas rött under tiden som jag fixar och trixar i köket. Kan bli hur bra som helst det här.

Åt lunch tillsammans med min brorshustru och fasters sessa Miranda tidigare idag och blev bjuden på supergod och superenkel soppa.

Koka upp vatten tillsammans med 1 buljongtärning. Hacka purjolök och 1 vitlöksklyfta och lägg det i vattnet. Lägg i snabbnudlar och häll över lite soja. Koka några minuter och servera tillsammans med bröd.

Sååå gott och som sagt sååå enkelt. Perfekt till lunch, därför ska jag bjuda älsklingen på det imorn tihi!




Självklart ska jag även hinna med att mysa med dessa godingar ikväll också. Fredagsmyset är till för hela familjen!



känner mig så glad idag i hela kroppen. Har inte haft huvudvärk, har varit hyffsat pigg och känner mig på g igen. underbart!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback