Förvirrad, nyfiken och med lite dåligt samvete.

Ringde precis någon från okänt nummer och samtalet gick väl ungefär såhär:

- Ida-Marie
- Hej Ida-Marie, hur är det?
- Jo det är bra.
- Vad gör du då?
- Vem pratar jag med?
- Daniel.
- Jaha okej.
- Är du hemma eller?
- Vem är du?

Hm... kände mig aningens kort och otrevlig, men ringer det från dolt nummer och jag inte känner igen rösten så får man ta det. Bara att hoppas på att det inte var någon jag faktiskt känner, men det tvivlar jag på med tanke på att grabben lägger på när jag frågar igen vem han är. Trodde först att det var en försäljare som körde ett sånt där fult intro genom att först låtsas vara någon jag känner... men nä...
Hjälper ju inte att jag är nyfiken som en tok heller.

Vore ju trevligt om man fick reda på vem denna Daniel är och vad han ville mig?!!


nej men nu vet jag ju.... det måste ju självklart ha varit Daniel Westling som personligen ville bjuda mig till det kungliga bröllopet? Det bröt nog bara så han ringer väl upp senare igen.. ;)...



Jaja till något annat... nämligen en bilduppdatering!

Förfest inför LFIBK:s avslutningsfest.





visst är det härligt med lite manlig kärlek... :)







min snygging ser ut ta livet av någon med sin blick tihi. godingen!



Uppsalahelgen






älskade mamma och moster.



älsklingen köpte en huvudmassagemojöng åt mig. kittlar dödskönt i hårbotten.



älskade systeryster.



jag och min underbara kille.



blev mycket kortspel, vilket jag tycker mycket om!



Kommentarer
Postat av: gabriella,

åh en sån där massage grej till huvudet vill jag också ha.. :d hhar bara inte fixat en, tar ju lite tid när man glömmer bort hela tiden, haha x)

2010-05-19 @ 14:43:24
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback