Delar av min text för att göra det lite enklare för er läsare. Tänk så snäll jag är ibland.

PLUGGET

Idag kom vi fram till att det bara är 6 skoldagar kvar. Det känns underbart, men också extremt jobbigt. Jobbigt för att vi har så himla mycket vi ska hinna innan dessa 6 dagar är över. De sträcker sig över 3, nästan fyra veckor, och sedan ska 3 grupparbeten+redovisningar, två lästa böcker+seminarium, samt en rapport på 10 sidor+opponering klaras av. Och eventuellt omtenta för den olycklige. Det gäller förhoppningvis inte mig!!!!

Nu ska jag lägga mig och läsa. Lånade ett par böcker av min moster och har snart läst ut Jessica Anderssons biografi. Bra och lättläst!!

Imorn ska jag försöka komma igång med min rapport. Pust och stön!!

skulle dessutom vilja hinna med och hälsa på Åsa och lilla Molly... längtar tills tiden räcker till för sånt jag vill!!!
vill iofs på spinning, som jag ska, imorn, men kommer att gå mest för att jag måste.



CHRILLE

Hehe älsklingen var så go i torsdags när vi var påväg till Uppsala...

- hjärtat har du skrivit på bloggen att du ska vara borta över helgen?
- ja jag tror det, vadå då?
- nej, men jag tänkte så att dina läsare vet. Typ Chrille och så!

Haha ja Chrille (Chrille fixar ni vet) har ju faktiskt sagt att han läser bloggen varje dag så det vore väl för hans skull då hehe.

Hm... på tal om Chrille så kom jag på att han ringde Henrik förut när vi höll på att bära in katterna. Henrik skulle ringa upp när vi kom in, men det glömde han ju såklart. Han är urusel på att komma ihåg sånt där min "lilla" tok.

så Chrille: ge inte upp FÖRSÖK IGEN IMORN hehe  ;-)



ÄLSKLINGEN

Hjärtat kom precis från sovrummet och kikade lite snuttigt på mig. Han kunde inte sova sa han. Han vill nog att jag ska komma och lägga mig. Känns väl tryggast så förstår jag... tihi

Älskar dig knasen!



AVSLUT

Jösses va jag knäpper på tangenterna ikväll då. Lite och det och lite om det. Så får det bli ibland. Det får ni ta.

NU går jag och lägger mig då!

GODNATT


Kommentarer
Postat av: Krille

haha Så skönt att det finns folk som tänker på mig:) Läser ju bloggen varje morgon innan jobbet!! det är som vanligt att han inte svarar:)

2010-05-18 @ 16:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback