Balkongväder utan dess like.

Tack Jenny... värmande och glädjande kommentar som jag absolut behöver och ska ta till mig. Vissa dagar är det bara lite svårare att vara positiv!! Men med vänner som dig så går det bättre kan jag lova!! Hoppas allt är jättebra med dig!!

Ja du Gabbi, då är det inte lätt hehe. Jag fann den på lagerhaus och den kostade ynka 19 kr så passa på nu och köp dig en. Massage kan jag inte direkt påstå att det känns som, men kittla det gjorde det minsann... :)

Just nu sitter jag och min man på balkongen (graderna 22 just nu) och det vankas grillat. Kyckling med sallad, fetaost och rödlök blir det. Och så lite potatissallad till herrn då såklart tihi. Har gjort det ännu finare på balkongen idag med lite grönt och lila. Och förhoppningsvis ska det väl komma lite rött när tomatplantan levererar det den ska.



Visst blev det fint?

Bild på hela balkongen kommer senare!!!


Kommentarer
Postat av: gabriella,

åh, då måste jag ta mig till karlstad och köpa en sådan! :) jag älskar när dte hålls på i håret så att det kittlas gör ingenting :)

2010-05-19 @ 18:56:02
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback