Vindar och vägsalt

Skönt att veta att jag inte är ensam om att vara lat ibland.. :).
Klockan åtta slog jag iallafall på SVT1 och följde striderna i Melodifestivalens andra-chansen-avsnitt. Är hyffsat nöjd över finalisterna, även om bland annat Pain of Salvation har en riktigt riktigt bra låt. En låt som iallafall jag kommer att lyssna på i framtiden. Dock är det Kalle Morelius och Orsa Spelmäns melodi som skuttar omkring i mitt huvud. En härlig truddelutt. 
Nu sitter vi och tittar på The Storm, en lite seg, men annars bra film. Tror vi är lite ofokuserade både jag och Henrik. Han har precis somnat till och jag sitter med datorn i knät. Jag kan ju iallafall göra två saker i taget, men å andra sidan så kan jag ju inte direkt förvänta mig att han ska kunna titta på filmen OCH sova samtidigt. 
Nu börjar det bli spännande här. Bäst jag hänger med så jag kan berätta för min sambo hur den slutade hehe.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback