Vill bara sova just nu!

När klockan ringde för ungefär en timme sedan så nästan grät jag av trötthet. Sjukt jobbigt var det att tvinga sig själv upp ur den varma sängen och in i duschen.

Snart är det dags att gå till bussen. Jippi (not)

Kommer att ha fullt upp hela dagen. Lektion, grupparbete, klippa Tobbe, Klippa Crilla, Plugga.... och däremellan bör jag laga mat, äta och åka buss. Kanske nått toalettbesök ibland. Ja ni förstår, fullt upp.

Imorn är jag ledig igen. Då blir det att plugga för hela slanten (åh tänk om jag fick nån för varje bok jag läste). Jag fick lite smått panik igår när jag insåg att jag har en hel del böcker kvar att läsa de närmsta veckorna. Och som vi alla vet så går ju veckorna fort förbi. Ska ha en duktigvecka!

På torsdag har jag skola igen, redovisning. Jippi (not)

Och på fredag ska vi på begravning. Inte den roligaste starten på helgen, men det måste ju bli av och det kommer förhoppningsvis att bli en lugn och fin stund. På eftermiddagen har vi tvättid, inte vidare skoj det heller. Jösses vad jag är bra på att klaga. ryggen värker som bara den idag med kan jag ju då passa på att nämna

Nu måste jag kila. Adios!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback