Vill bara ha morgondagen överstökad

Jag har väntat i flera timmar på att klockan skulle slå 20.00 så att jag kunde packa ihop sakerna inför imorn och gå och lägga mig. Jag har varit så sjukt trött och hängig hela dagen. Så nu när klockan är (till och med över) åtta så börjar det liksom vända. Ja nu börjar jag känna mig lite piggare igen. Helgalet och mycket störande. Men jag tänker ignorera det och ta fram alla nödvändigheter för morgondagens otäcka tenta och sedan lägga mig och läsa lite innan jag måste sova.

Och hur beredd känner jag mig inför denna tenta? Inte vidare värst tyvärr!!! Ångest!!! Ni får hålla tummarna för min skull så kanske det går vägen ändå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback