Vilken dryg dag

Hjälp vad jag har pluggat idag! Hm... nä nu ljuger jag. Jag har tittat på Harry Potter, skrivit analys kring den och sedan har jag inte gjort ett dugg mer. Har faktiskt sovit i omgångar hela dagen. Känner mig inte helt hundra, men hoppas att det bara är tillfälligt då jag INTE vill bli sjuk just nu. Vill väl inte bli sjuk nångång egentligen, men ibland passar det sig liksom lite sämre än andra gånger.

Imorn är det skoldags. Loggboken är färdigskriven och klar att lämnas in. Skönt att kunna bocka av den sen. Har ju minst sagt haft fullt upp med den och andra böcker den senaste tiden!! Och än är det inte slut. Nästa tisdag är det tentaskrivning och tills dess ska ett antal böcker plöjas igenom och begrepp memoreras. Därefter startar ny kurs så dessa böcker kan lämnas in och NYA BÖCKER MÅSTE HÄMTAS. Jösses va skönt det ska bli med sommarlov om ungefär 10 veckor. usch det lät jobbigt när jag sa det på det viset, vi stryker det och säger såhär istället. Jösses va skönt det ska bli med sommarlov efter denna sista kurs för terminen. Japp så ja, bara en kurs kvar som sagt. GÖTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback