Vetgirig månne?

Jag har fastnat på internetsidan vetgirig.nu för att uppgradera min allmännbildning. Behövligt, inte så bra eftersom jag borde plugga istället, men fasligt roligt. Tror minsann att jag snappar upp en del under tävlingens gång. Och mina poäng tickar uppåt vilket måste vara ett bevis på nått, inte sant? hehe



Hur går det med hostan då Ida-Marie?
jodå den sitter i, mer ihärdig än någonsin
Men stackare där!
ja det är minsann bra synd om mig



för er som bryr er, om inte annat för min egen skull, så kan jag iallafall berätta att JAR HAR FAKTISKT PLUGGAT IDAG. Även om det bara handlar om nått kapitel så bidrar ju det till att jag slipper ett kapitel imorn. Det är ju bra.. eller? hm... suck för dagens dåliga självdisciplin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback