Vem kom egentligen tvåa?

Igår myste vi till det hemma hos Grefves med pizza, godis, vin och MELODIFESTIVALEN. Vi var så seriösa (eller kanske var det mest min idé) att vi satte poäng på bidragen. Från sämst med en 1:a till bäst med en 10:a. Min 10:a gick till vinnaren Anna Bergendahl och min 1:a gick till Peter Jöback.
Kvällen slutade med att vi blev irriterade på missen svt gjorde. De visade på poänglistan att Salem kom tvåa men sedan gratulerade de Eric Saade till andraplatsen. Det stod dessutom på text-tv att Salem kom tvåa. I say what?

Men nu läste jag på Aftonbladet att Eric kom trea... så det felet fick väl slinka omärkt förbi då. Suck!

Idag ska jag plugga, för ovanlighetens skull (eller?). Tenta om några veckor och då är det meningen att jag ska kunna ALLT som bara går att kunna efter att jag läst de böckerna vi ska läsa. Jag ska klara detta!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback