Varning för spöket

Varför boka en sjukgymnasttid klockan 8.30 en ledig dag?

Ja det undrar verkligen jag med!
Jag kommer ju skrämma slag på folket jag möter med mitt trötta, bleka uttryck.
Nog för att det är skönt att komma upp i tid, men före åtta, nej det va lite väl tidigt.
Hur dagen ser ut i övrigt har jag faktiskt ingen aning om. Borde leta upp ett solarium, men vägen dit är ju alltid så jobbig. Nog för att det kan vara skönt att slappna av i värme 20 minuter, men det är ju resultatet jag är ute efter mest. Den lite rosa/röda flammiga nyansen som efter ett tag, kanske några omgångar, övergår till lätt brun nyans. Låter väl hur snyggt som helst va?
Jaja känns ju bättre iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback