Vårkänslorna spritter i kroppen

Jösses vad jag längtar till våren och sommaren. När snön och isen håller på att försvinna som nu och asfalten blir synlig så känner jag genast hur jag vill börja hoppa och studsa fram där jag går. Men än vet jag ju att det kan dröja innan den riktiga våren anländer. Vore dock kul om detta fina väder kunde hålla i sig några veckor nu så att jag får känna samma lycka på min födelsedag. Det känns alltid lite mer speciellt om solen skiner och det är fint väder när man blir ett år äldre... :). Haha en del fasar för att bli äldre och firar det helst inte alls. Jag ska fira tre helger i rad och har inga som helst problem med att fylla år. tihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback