Det ena kanske inte alltid har med den andra att göra, men det får ju liksom gå ändå.


Vi började ju fira mig redan förra helgen och igår på min födelsedag fortsatte vi såklart... men än är det faktiskt inte slut. Nej vi har ju faktiskt DEN STORA födelsedagsfesten kvar. Det var ju egentligen inte meningen att vi skulle festa igår, men vi värmde upp lite inför den kommande skulle man kunna säga hehe. Men den 3:e som sagt. Då händer det grejer hehe.
Det jag ville komma till var att jag tänkte sammanfatta dessa helger när den sista har passerat så bilder och mer detaljer kommer om nån vecka eller så.



Hm... min förkylning verkar inte vilja ge sig. Jag hostar fortfarande som en tok och snorar nu mer än jag trodde var möjligt. Detta gör ju inte tentaplugget något lättare direkt. Huvudet är ju fyllt med snor och vardagliga tankar så själva delen för memorering av facklitteratur är ganska minimal. Vet inte riktigt vad jag förväntas kunna heller så jag är rädd att jag memorerar fel saker. Men va sjutton. Jag ska försöka ta det för vad det blir. Kan inte göra mer än mitt bästa och hoppas på att det räcker.



Jag har ju för sjuttsingen glömt att berätta att älsklingen häromdagen skrev på kontrakt för skoghall. Javisst så det blir hemmamatcher i Karlstad nu framöver. Skojsigt tycker jag. Är Henrik nöjd så är ju även jag nöjd såklart!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback