Tokigt det kan bli!

Jag och Henrik kom nyss hem från Ica. Vi hade planerat att göra en soppa till kvällen, men så såg vi att de sålde grillad kyckling till ett mycket bra pris. Dessutom luktade det ljuvligt vilket var det som fick oss att tänka om. Vi gick en runda till för att fundera över vad vi skulle äta till denna kyckling. När det beslutet var taget så gick vi mot kassan, betalade och for hem. Väl hemma ropar älsklingen till mig...

"älskling vet du vad vi lyckades med"
"nej vadå?"
"vi glömde köpa kycklingen"

Ja jädrans haha... får bli soppa iallafall då. Broccoli och vitlökssoppa. Inte fel det heller!!! 




fick däremot med mig en ny bok hem. Mias systrar. äntligen nått annat än en barnbok att sluka.



Kommentarer
Postat av: gabriella,

haha, vilken typiskt grej! :D låter som något jag med skulle kunna lyckas med ;) kram

2010-03-01 @ 20:43:45
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback