Tack mina söta vänner!

Tack för en rolig kväll alla söta partynissar från igår!! 

Bäst var nog diskussionen jag, Henrik och Tobbe hade när vi kommit hem från krogen. Haha många intressanta och intelligenta kommentarer där (not). Men ett gott skratt såhär i efterhand fick vi ju i varje fall.

GRATTIS till min älskade storebror som fyller år just denna dag.
Vi firade detta med supermumsig mat på Katrinedalskrogen och sedan en mysig fikastund på Nyponvägen. Han passade dessutom perfekt i den snygga tröjan vi hade köpt. Kalas ju för sjutton!

Imorn kommer Mamsen och extra mamsen hit för att bli tillfixade i håret. Men innan dess ska jag PLUGGA. Jippi så kul det ska bli.

Men nu då? Jo nu blir det True blood och Snabbnudlar. Känn på den du! Värsta perfekta söndags(bakis)kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback