Skolarbetet som prio 1

Jobbigt det är att vakna varannan minut av en hostattack. Det blir liksom ingen utvilande sömn, så nu känner jag mig ganska seg i skallen. Detta får dock inte förhindra min pluggdag. Har tänkt läsa tills ögonen blöder (bildligt talat) denna härliga onsdag! Behöver verkligen bättra på min begreppsförståelse inom ämnet litteratur för att tentan på tisdag ska gå så bra som möjligt! För bra MÅSTE det gå förstår ni. Har varken tid, lust eller ork att behöva göra omtenta. Kursstarten av delkurs två börjar ju liksom samma dag som tentan och avslutningen på delkurs 1. Så när tentan är gjord ska den första delkursen vara avbockad och glömd. Det är tyvärr så man måste göra för att hinna med allt. 

Jag har märkt att man som student har lite svårt att fokusera på annat än just skolarbetet i blogginläggen. Hm... kan ses som både positivt och negativt om ni frågar mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback