Problem i plugget

Nu kan jag iallafall stryka en till bok på listan, men jag kan inte direkt påstå att mina analyser håller hög klass. Men de blir ju gjorda iallafall och det är ju trots allt det som är huvudsaken. Borde hugga in på facklitteraturen för att bättra på mina analyser samt förbereda mig inför tentan, men ORKA. Och HINNA.

Nu ska jag plocka fram kläder inför morgondagen och sedan kasta mig in i Meningen med livet. Den kan ju knappast vara sämre än Pappan och havet iallafall!

Tråkigt det är när man är i en sådan här "fullt-upp-i-plugget-period", snurrar inga andra tankar i huvudet. Inga som kommer ner på print här iallafall. Blir ju lite lätt enformigt och trist då, men det får ni ta. Kommer förhoppningsvis nån lite roligare glimt då och då hehe.

(när jag kommer hem imorn har jag helgen och inläsning i flera flera dagar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback