Påsken knackar på dörren

Jag vet inte hur många gånger jag har loggat in idag för att kolla om tentaresultatet har kommit. Vi gjorde tentan igår så jag förstod ju att det förmodligen skulle dröja några dagar, om inte till och med nån vecka, men med tanke på vad osäker jag är på min prestation så är jag extremt ivrig att se resultatet. Förbereder mig mentalt på ett U och en omtenta, men hoppas själkklart på ett G och ett avslut på denna kurs. Har nog aldrig varit så orolig efter en tenta tidigare. Inte bra!!

Imorn är det äntligen torsdag. Då börjar det roliga minsann. Påskmiddag hos Mamsen då vi förhoppningsvis får träffa fasters lilla Prinsessa, brorsan och Linda som sedan åker til Göteborg på obestämd tid. Lillskruttan ska in på sin sista operation och då får Willeprinsen vara hemma med farmor och oss. Påskmat, kanske lite godis om vi har tur och det underbara sällskapet. Kan knappast bli bättre.

På fredag ska vi fira pappa Stjernberg samt äta påskmiddag i Nykroppa. Kalasmys.

Och sedan... äntligen lördag, påskafton och min 25-års/påskfest. Kommer bli görsköj!! ;-) 

Älskar att ha saker att se fram emot. Nu ska jag verkligen njuta dessa dagar med familjerna, god mat och minnesvärda stunder.

Och förhoppningsvis kommer tentaresultatet snart med goda nyheter. fan det är verkligen helt omöjligt att försöka sluta tänka på det



 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Glad Påsk vännen! Hoppas du får en riktigt bra helg! Kramar

2010-04-01 @ 10:11:18
Postat av: gabriella,

glad påsk! :) hoppas du får ett trevlig födelsedags firande på lördag, får leta fram mina öronproppar så jag kan sova när jag kommit hem från jobber ;) haha nejdå, skoja. :)

2010-04-01 @ 15:29:26
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback