Nu är det såhär...

...att jag är "ledig" i en hel vecka. Skönt för jag är sååå trött och behöver tid att läsa.

Kände mig alldeles förvirrad idag på vår redovisning, men nu är det iallafall gjort. Har börjat läsa en ny bok dessutom. Meningen med livet heter denna och jag har väl ungefär en tredjedel kvar innan jag kan börja med Harry Potter.

Nya planer för helgen. Imorn när vi fikat efter kyrkan så laddar vi om batterierna och åker till Örebro. Mamma och syrran ska köpa lite nödvändigt från IKEA och så blir det väl en runda på Marieberg skulle jag tro. Kanske att jag finner min födelsedagsklänning där. Kan ju alltid hoppas. Supersnygg och superbillig om jag få be!!!

Nu ska jag stri lite mer med Jessica på msn, sen är det bara att fortsätta LÄSA.

 Denna söta läslus ser iallafall nöjd ut hehe



Kommentarer
Postat av: Sandra

...men när du kommer till Harry Potter kommer det gå undan, de är ju faktiskt riktigt bra! :)

2010-03-04 @ 20:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback