Nu är det äntligen lördag!

Ibland kan lite göra så himla mycket. Tack för kommentaren min söta Elin. Känns så himla kul att ni ska med ikväll!!

Nu ska jag strax packa iordning lite här och sedan tar vi bilen till Karlskoga. Vi ska ju slänga ut mamma ikväll och ha festen där. Stackarn, men hon får ju en kväll tillsammans med sina barnbarn så det går förhoppningsvis bra ändå hehe.

Hm... Jessica kunde inte komma ikväll. Tänkte nästan ställa in festen bara för det. Nädå klart inte, men det var för jäklarns synd. Ville ju ha henne med såklart! Och de andra också som saknas ikväll, men det är svårt att få ihop det så att alla ska kunna.
Är dock sååå glad för de som faktiskt kommer. Ska bli superduperkalaskul!

Som ni märker är det mest massa tankar som snurrar om allt och inget.

Skålar,
Alkohol,
Smink,
Kläder,
Plattång...

Packningen virvlar som små minneslappar i mitt huvud. Bäst jag sätter fart innan katten äter upp lapparn och något glöms av.

Ha en fortsatt underbar helg!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback