Min lååånga dag

Nu är tentan överstökad och det gick ......................
Ja man tycker ju kanske att jag borde fylla ut det tomrummet med: nja det gick väl sådär, jodå det gick bra, eller det gick skitdåligt. Men nej det kan jag faktiskt inte, för jag har INGEN ANING. Det kan lika gärna vara U som ett VG. Så endast resultatet kan visa vad som borde stå i tomrummet.

Efter tentan åkte jag, Lina, Johanna, Mika och Sofie till Bergvik och åt lunch. Kebabtallrik och ett glas kall cola tyckte jag och Lina att vi var värda. Och det satt fint vill jag lova. De andra åt minst lika smarriga rätter och när vi var mätta och nöjda valde vi att dricka kaffet på skolan. Kaffe, lite godis och underbart sällskap kunde inte ha gett mig en bättre "vänta-ut-tiden-stund". Nästan så att man inte vill packa ihop och resa sig när det är dags för lektionen att starta.  

Kursstarten bjöd på världens underbaraste lärare och massa mer eller mindre nödvändig information kring kursen. Dock inget man orkade reflektera allt för mycket kring just idag. Har i varje fall bestämt mig för att vara duktig och läsa nästa vecka så att jag är förbered sen när kursen startar. Men å andra sidan... hur många gånger har man inte tänkt så?!!

Dagen har verkligen varit lång, precis som detta inlägg (bara på ett litet kick) blev. Ibland rullar det bara på liksom.

                                                      Men nångång måste hon väl ge sig?

Ja nu ger jag mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback