Kan du hjälpa mig igen tack?!

Först var det färgen och ja den är ju alla överens om ska vara mörk.
MEN
Jag är så himla sugen på att klippa mig eller kanske tokpermanenta mig. Göra nått nytt och kul med håret. Nån frisyr mer än som det ser ut nu. Känns som det bara hänger ner på axlarna i all sin tråkighet. Får alltid denna känsla när jag sparar... längtan efter något nytt. Men vad skulle jag kunna göra. Vad passar jag i?
Det är verkligen svårt att se vad man själv skulle kunna bära upp för frisyr. Jag skulle vilja vara lite vågad och göra nått coolt. hm det går nog dock emot min personlighet totalt... ingen har nog någonsin kallat mig cool. Men va fan... det kanske är håret som gör det. tihi

Några ideér på vad jag kan göra? Tacksam för alla förslag!

Såhär ser det ut idag:



Kom igen ös på!

Nu ska jag äntligen få lägga mig och sova. Så ljuvligt det ska bli!


Kommentarer
Postat av: madeleine

Ja men det var där ifrån jag beställde, typiskt så fick skicka tillbaka den iallafall:( men tack för tipset, tar gärna emot fler tips om du har:)

2010-03-17 @ 22:15:50
URL: http://madeleineeee.blogg.se/
Postat av: maddo

RAK stilren mööörk kort page.. eller permanenta :)

2010-03-18 @ 23:15:33
URL: http://maddooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback