Kackel om krackel

Tror ni att jag klarar tentan bättre om jag sitter och tänker på vad dåligt det kommer att gå istället för att sätta mig in i böckerna och befästa den kunskap som de erbjuder mig?! Svaret är självklart till och med för mig, men jädrans vad omotiverad jag känner mig. Matten va tider det då ett VG var att önska och hoppas på. Här finns inte ens VG med i mina tankar. Att få G är min enda lyckliga förhoppning.



Imorn ska jag besöka svärmor på hennes jobb. Ska ta ett halsprov för att vara säker på att det inte är något som en kär penicilinkur enkelt kan bota (åh va skönt det vore). Därefter åker jag och min älskade sambo till Karlstad. Vi har lite ärenden vi skulle behöva få avklarade innan helgen. VIS (very important stuff)..tihi. Sen måste vi städa här hemma också så det ser någorlunda ut när vi får gäster på lördag. Kalas på Allégatan förstår ni. MYS!!

omg, vilken underhållande blogg. hurra för mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback