Inget ljus som stör

Dagarna rullar på så fort att jag inte ens hunnit välkomna mars. Och det är ju faktiskt en månad som jag verkligen vill välkomna. Det är månaden då jag och min bror har födelsedag. Kalas är alltid roligt! Och så är det en månad närmre våren som är årstiden före min favoritårstid SOMMAREN.

När jag kollar igenom mitt schema så känns det som en evighet kvar till sommaren, eftersom jag ska hinna med så många uppgifter, två tentor och massa annat innan det är lov. Men om jag tänker i månader så är vi ju snart där. Som jag längtar! Under vår promenad idag så pratade jag och älsklingen om allt vi ska göra under sommaren. Och det faktum att vi inte ska göra något alls. Vi ska vara lediga, träna, njuta av ledigheten och göra det vi själva vill och plånboken tillåter oss att göra. Låter nästan för bra för att vara sant.

Nu ska jag lägga mig och läsa. Min nya läslampa är ju suverän. Lite mysig sådär och så får Älsklingen sova i fred utan skarpt ljus som stör. Perfa!

JANSJÖ Klämspot
Bild från ikea.se
Vår är dock svart och fäst på sängstommen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback