Ibland går det i ett

Jag känner mig som en zombie, vilket ska symbolisera min extrema trötthet (öh..ja).

Jag och Henrik åkte till Karlstad i morse köpte present åt Storebror och en klänning till mig vi åt dessutom supergod lunch på SCORE världens godaste kycklingwok har de där om ni är sugna på det klockan tio i två mötte jag upp Johanna och Mika i skolan hade seg lektion mellan 14.15 - 16.00 Henrik hämtade sedan upp mig utanför skolan och så åkte vi hemåt hemma hann jag precis slänga i mig lite yogurt innan det var dags att sätta sig i bilen igen det blev ändrade planer så jag hämtade upp William så ska han sova här tills på lördag istället så vi åkte tillsammans till Henriks match som var otorligt spännande och slutade 8-4 tyvärr var det dock grabbarnas sista match för säsongen william och jag gick hem direkt efter matchen och bäddade åt honom sedan var det dags för honom att krypa i säng då klockan var lååångt över sängdags för hans del Henrik kom hem en stund efter oss och gick in och sa godnatt åt Wille innan han kom in till mig och vi åt några kokta ägg var och nu sitter vi vid varsin dator och dricker en varsin cola helt utmattade PUNKT

Äntligen lite tid att andas. Ska bara sitta en liten stund till sedan ska jag göra William sällskap i drömmarnas värld. Jag kommer att somna INNAN huvudet landar på kudden. Garanterat!

Godnatt gott folk!

Roligt att ni kommer med era åsikter alla söta vänner (och pojkvän hehe) . Än sålänge så är ni ju väldigt överens. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback