I punktform blir det kort och direkt på sak

  • Ajajaj mina benhinnor gör ont
  • Jag planerar mina 25-års fester för fullt
  • Idag har jag INGEN läslust
  • Har börjat titta på Everwood, en serie jag följde sporadiskt förr
  • Jag är jättehungrig så nu ska jag trolla fram lunch
  • På torsdag ska vi shoppa, jag har lektion på eftermiddagen och sedan har Henrik en väldigt viktig match mot Skoghall på kvällen
  • Henrik har fysikprov imorn, tur att det inte är jag, det hade inte gått bra
  • Jag måste klippa mina naglar, avskyr att ha korta naglar
  • Jag funderar fortfarande kring huruvida jag ska köpa jackan eller inte
  • Nu har jag inte så mycket mer att tillägga för stunden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback