Hur ska jag hinna med allt?

Om ni undrar vad jag har för mig idag så kan jag ge er en ledtråd...

OBLIGATORISKA LÄSLOGGSTEXTER

Alice i Underlandet
Meningen med livet
Elvis Karlsson
Pappan och havet
Nils Holgerssons underbara resa
Häxan och Lejonet
Mio min Mio
Pippi Långstrump
Nalle Puh
Anne på Grönkulla
Gilly Hopkins hittar hem
Harry Potter och De vises sten
Skattkammarön
Snäll
Tomtebobarnen
Till vildingarnas land
Resan till Ugri-La-Brek
Den lilla sjöjungrfrun
Regnbågens fånge
Harry Potter och de vises sten (filmen)

Som ni ser så har jag några böcker kvar på listan att läsa innan de kan strykas. STRESS!!!
Läser Pappan och havet just nu och den är allt utom bra. Så det går minst sagt segt!

Kommentarer
Postat av: J

Ja den är verkligen skitdålig! Håller på och segar mig igenom den jag med...

2010-03-03 @ 20:07:22
URL: http://jacksonjohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback