Hej hej hemskt mycket hej

Fredagsnatt som det är så sitter jag här i min soffa och låter tånaglarna spreta. de är nymålade om ni undrar varför jag nämner just det. Snart ska jag dock gå och lägga mig för att vakna upp till en underbar lördag. Solen ska helst skina, humöret ska vara på topp och älsklingen FRISK. Han blev alldeles förskräckligt yr när vi skulle åka hemåt och nu ligger han i sängen och säger att han känner sig alldeles snurrig... nästan som att han vore obehagligt full. Får verkligen hoppas att det bara är något tillfälligt så att han vaknar upp frisk och kry imorn. 25-års fest nummer ett ska ju gå av stapeln och det vore ju trevligt om det kunde bli som man tänkt sig nångång. eller bättre iofs, det skadar ju inte det heller.


Godnatt...


Kommentarer
Postat av: Elin Karlsson

Det ser jag fram emot :) ses ikväll vännen :D

2010-03-20 @ 09:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback