Gick fortare än jag trodde

Så var crosstrainern såld. En kvinna gick nyss härifrån med målet att träna mer... och jag, jag går mot målet att träna mindre. NÄÄÄ så får det verkligen inte bli. Men det får bli annan träningsform nu framöver. Ska börja gå ut och springa snart igen. Var så duktig där ett tag, men sedan hände något, jag tror det kallas kyla och nederbörd. Ser fram emot en bar mark och lite flås i en frisk vårluft!

Nu blir det några avsnitt av True Blood innan jag ska natta mig själv. Är såååå trött!!

förresten så gick redovisningen vi hade idag mycket bättre än väntat. kände mig på bra humör idag överlag faktiskt. kan vara för att det nu är HELG. Jippididoooo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback