Gårdagen!

Vi tog med oss fasters älskling Miranda till Örebro igår. Det blev först en runda på IKEA där vi köpte en läslampa till mig, lite växter, duschtvål och lite annat smått och nödvändigt. Sedan begav vi oss till Marieberg. Bland de första affärerna vi klev in i där var VILA. Så går vi förbi en jacka och Henrik säger: Den va snygg! Ja, säger jag. Fast inte på mig. Men Henrik höll inte med. Jo jag tror du skulle passa bra i den. Ja så jag testar väl då. Tar den på mig, går mot spegeln och jaha.... jag bara älskar den!!!!!! Och jag som inte har pengar till en jacka just nu. Dumt att ens testa då va? Ja.. det är svårt att spara för nått som ligger längre fram i tiden!!
Jaja vidare därifrån blev vi bjudna på fika av mamma. Glass och kaffe. Mumma. Och sedan strosade vi omkring en liten stund till innan vi får hemåt igen. Fick sjunga och prata med Miranda hela tiden så att hon inte skulle somna på väg hem. Lillsnuttan va sååå trött hehe. Men när hon väl var hemma igen så var energin tillbaka och hon lekte med sina nya leksaker farmor hade köpt åt henne. Bilen är ett riktigt sömnmedel!!
Jag blev också lite bortskämd av Mamsen. Nagellacksborttagning för nödvändighetens skull och en hatt för att mamma tyckte att jag passade så bra i den. Och den va riktigt snygg... :).. Tack älskade mamma!

När vi lämnade av Miranda så var ju William hemma och då sprang han genast upp och hämtade mitt armband som jag glömt sist jag var där. Ett armband som han gjort alldeles själv till sin Faster...



Kan nog vara det finaste armbandet jag fått!! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback