För trött för att orka gråta

Jag sov i typ tre timmar (om ens det) i natt så just nu känner jag mig alldeles illamående av trötthet. Skulle kunna somna när som helst, men det känns inte som en vidare bra idé, då jag ska upp tidigt imorn igen. Kan jag inte somna i natt så kommer jag förmodligen att gå sönder inombords. Humöret är ju inte det bästa heller för den delen. Går till och med mig själv på nerverna. Köpte en kycklingsallad till lunch som INTE VAR NÅGOT ATT HA så energin går på sparlåga. Att gråta en skvätt kanske skulle hjälpa, men jag är till och med för trött för det.

Fanihelvetesjävlaskit att jag måste in till skolan imorn. Jag hade behövt sova precis hela dagen!!
känns det som nu, men det går forhoppningsvis över efter en god natts sömn!!!




kan man gå och lägga sig för natten när klockan är 17.20?



Kommentarer
Postat av: Mamma

Stackars min lilla prinsessa hoppas du får sova inatt.

2010-03-17 @ 18:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback