DM-semi, kom och titta!!

I morse ringde de och frågade om jag kunde jobba. SOM JAG VILLE SÄGA JAAA. Men jag hade ju bestämt mig för att hoppa över dagens lektion just för att läsa så jag fick snällt säga nej och tyvärr. Tog emot vill jag lova, men när jag nu suttit flera timmar i sträck denna härliga tisdag och läst, antecknat, läst, antecknat.... ja då känns det faktiskt väldigt bra att jag både hoppade skolan och jobbet. Jag behövde detta!
Imorn ska det däremot bli skönt att komma iväg. Behöver träffa lite folk och känna att dagen gått ut på nått mer än att sitta i en soffa och läsa tills ögon och kropp somnar. 

Strax ska mitt lilla face få en make up för Mange och Chrille kommer och hämtar mig om dryga timmen då vi ska åka tillsammans upp till hallen. Älsklingen är ju coach för de yngre grabbarna när de idag spelar DM-semi och vi ska heja på såklart. Måste ju bero på tränaren om de vinner, inte sant?! ;).. Mer än man kan säga när A-laget lyckas vinna (oops!)


Vilken sötnos! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback