10 mars 2010

Långpromenad, pannkaksstekning och tvättning är vad jag lagt min tid på denna eftermiddag. Att tvätta måste vara bland det tråkigaste som finns. Iallafall när man inte har egen tvättmaskin utan måste bege sig fyra trappor ner i en kall källare med tunga kassar av kläder. Nej jag längtar verkligen tills vi får badrummet klart så vi kan köpa vår efterlängtade tvättmaskin.  

Hm... det känns som att jag har glömt något...

- Sjukgymnasten inställd på fredag, flyttad till måndag.
- Skola imorn, då ska böcker till Mika och Maria med.
- Ska förbi jobbet på fredag och prata med Katrin.

Vet inte vad det skulle vara som jag har glömt av. Inget viktigt får vi hoppas.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback