Vilken vecka detta kommer att bli...

Det är visst mycket som ska göras, planeras, inhandlas med mera denna vecka.

TISDAG:
Tvätta om det finns tvättid
Plugga
Klippa + Färga Mamsen
Planera inför torsdagens arbetsdag
Besöka biblan
Handla

ONSDAG:
Skola + avslutningsfika (sedan SOMMARLOV wiiee)
Permanenta Svärmor
Eventuellt klippa Krille (?)

TORSDAG:
Jobba
Packa (känner jag mig själv rätt så börjar jag med detta redan på tisdag..tihi)
Ha resfeber ;)

FREDAG:
Städa
Packa det sista
Åka till älskade moster

LÖRDAG:
Bli skjutsade till Arlanda
Åka mot VÄRMEN!!!!

Ja jösses... men det känns ju hur enkelt som helst eftersom vi sedan får vila upp oss en hel underbar vecka. När vi kommer hem nästa lördag så blir det dock fart på oss direkt. Henrik har avslutningsfest med laget och jag ska på Sannas 25-års kalas. Mycket roligt att se fram emot nu. :)

Just i denna stund är jag dock såååå trött och ser mest fram emot att få lägga huvudet på kudden.

GODNATT!!


Kommentarer
Postat av: Elin Karlsson

Ska du utomlands din fuskis.... :p

2010-06-08 @ 15:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback