Vilken sommar!!

Nu ni... nu har jag äntligen sommarlov. Och förutsättningarna för att detta ska bli en underbar sommar är verkligen BRA.

Lördag 12 juni: TURKIET 7 dagar

Lördag 19 juni: Fest för Sanna.

Fredag 24 juni: Midsommarfirande med många av de bästa!! Milla och Jimmy kanske blir med vilket vore såååå kul!!

Fredag 9 juli: Öland 10 dagar

Torsdag 22 juli: Västerås, styling och fotografering tillsammans med mamma och syrran.

Ja det är ju bara det som är uppbokat just nu det och det är inte illa va? Jösses så underbart!! Men ingen brådis nu. Vill njuta av var dag så mycket det bara går. Ska känna mig nöjd och utvilad i höst när skolan sätter fart igen.
Ska ju dessutom hinna umgås med alla vänner, grilla, fika, bada, sola.... ja jag kommer inte ha några som helst problem med att hitta på saker hehe.

Nu ska jag gå och packa lite till och sedan åker vi mot Nykroppa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback