Vad som förgyller mitt liv

När vi var i Alanya och träffade Jenny så ställde hon en fråga till oss. Hon frågade om vi skulle kunna tänka oss att bo som hon gör. I Turkiet vill säga. Jag sa att jag absolut skulle kunna tänka mig det, men det skulle vara svårt att vara ifrån familjerna.

Hade hon frågat mig idag hade jag förmodligen svarat NEJ på direkten. Efter att vi hade varit i Turkiet så träffade vi mina guldkorn William och Miranda i högst 10 minuter. Miranda ville kramas mest hela tiden och berätta hur mycket hon skulle sakna mig och Henrik nu när de skulle till Cypern. Då skulle lillstumpan bara veta vad mycket jag saknar dem varje dag. Jag får en så stark längtan ibland att jag bara vill sätta mig i bilen och köra dit på direkten. Så att bo i ett helt annat land skulle nog inte riktigt fungera för mig hehe. Inte som det ser ut nu iallafall. Får nöja mig med att besöka min söta vän Jenny istället!! hehe

Idag ska jag iallafall få träffa de små en längre stund. Planen är att vi ska spela minigolf i Lunedet och sedan ta en tur i Karlskoga centrum där Karlskogafesten slår igång. Tyvärr är inte solen på humör idag, men som tur är så är jag det så detta ska nog kunna bli en riktigt bra dag trots allt. :)



♥gudlkornen♥ gör livet levande


Kommentarer
Postat av: gabriella,

vilket fint kort på dom! :)

2010-06-30 @ 12:06:27
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/
Postat av: Jenny Jaderqvist

Home is where the heart is!

2010-07-02 @ 18:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback