Turkiet, Alanya 12/6-19/6 2010

Vi i bilen på väg mot älskade moster Naemi i Henriksberg, 3 mil utanför Uppsala.
Jag på Arlanda ca 08.00 på morgonen.
Henrik på flygplanet, vi fick sitta på varsin sida av gången på vår resa till Antalya flygplats :P.

  

Varje dag låg vi först nere på den vackra stranden och sedan vid mysiga poolen.

   
 

Henrik läste sin första bok (någonsin) och lyckades faktiskt läsa ut den under vår resa. I´m proud hehe.

 

Första kvällen med Jenny åt vi plankstek, drack goda drinkar på Adems jobb och hade trevligt tillsammans.
Jag fick dessutom bjuda på några dansmoves, men det var INGENTING jämfört med vad andra gjorde hehe...

   

Andra kvällen med Jenny blev vi bjudna på snacks på Jenny och Adems balkong, åt sushi och annat smaskigt på en jättefin restaurang och tog en öl på Adems bar.

  

Vi lärde känna jättemånga supertrevliga människor.
Det blev en partykväll. Ölspel med Linnea, Jonathan, Martin, ett grabbgäng från Halmstad och två tjejer från Göteborg.
Sedan utgång tillsammans med Linnea och Jonathan.

   

En annan dag gjorde vi oss redo för lite shopping. Kom hem med varsin klocka, björn borg kallingar och lite presenter.

  

Sista dagen känns alltid så sorglig...

  

Det säger alltid svisch så är det dags att åka hem. Denna gång kändes det verkligen jättetrist. Hade mer än gärna stannat en vecka till.

 



Och så lite blandade bilder från resan:
Vi hade mulet en halv dag, men vi höll minsann humöret uppe för det.
Hotellrummet var enkelt och snyggt. Med vita väggar (såklart hehe).
Vi myste bara på balkongen en gång för den var ganska liten och tiden gick helt enkelt till annat.
Ölen var mycket god och därför blev det ett par stycken.. :P.

   


JAG VILL TILLBAKA NUUUUUUUUUUU!!!!!

Familjen Grefves är just nu i Cypern och jag är såå avis. Träffade dem en snabbis i lördags och fick min fasters guldkornsdos. Miranda kunde inte sluta krama mig och berätta hur mycket hon skulle sakna mig och Henrik. Hehe....fasters älskade älskade prinsessa. Älskar dig Miranda! Älskar dig William!

Och älskar dig Henrik...  ;)
är tvungen att fjäska lite för herrn för han sitter just nu och väntar på att jag ska bli klar så vi kan se ett avsnitt av spännande serien Fringe. så bäst jag avslutar här.


Kommentarer
Postat av: gabriella,

gud vad brun du är! blir ju avunsjuk så nu vill jag också utomlands :p

2010-06-22 @ 10:09:30
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback