Synd om vissa

Det finns verkligen skumma filurer i denna värld. Filurer som jag tror är så osäkra, avundsjuka eller på grund av annat inte klarar av att vara på bra humör och allmänt trevliga mot människor de egentligen inte känner så väl.
Tur att jag har så många underbara människor omkring mig så att jag inte känner behov av att ha dessa omkring mig mer än nödvändigt. För hur man än försöker tro att de nog egentligen inte menar på ett visst sätt så är det bara att inse att JO DET GÖR DE. Men det är dem som förlorar på det. Dem som har svårt för att skaffa vänner, eller rättare sagt behålla vänner.

Jaja hur som så har dagen varit väldigt bra! Vi har lekt mördarleken ( ja uj så spännande tihi), spelat brännboll (jag höll mig dock vid sidan av planen) och så var det prisutdelningar med mera. Roligt som sagt, men jösses vad trött man blir när man inte är van vid allt stoj omkring sig.

Ikväll ska jag packa klart resväskan. Ska INTE ta med mer än nödvändigt denna gång (vilket jag definitivt kommer göra ändå). Krille kommer sen också. Han är tydligen lite långhårig så det ska vi väl försöka fixa till då..:)


Kommentarer
Postat av: gabriella,

såg dig på prisutdelningen :) fin klänning du hade! :)

2010-06-10 @ 18:28:53
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback