Så tråkigt när man måste välja

Haha ja just nu är det halv åtta hos mig på fyran och biggest looser på femman och jag vill alltså se båda programmen. Dessutom har de ju självklart reklam samtidigt dessutom. Tokigt! Men lotten föll på halv åtta hos mig. Lyckades ju se första veckans avsnitt igår så nu måste jag försöka hålla i detta. Men man blir ju så hungrig!! Massa smaskigheter som de absolut skulle kunna få bjuda mig på. Vad jag skulle tillaga om jag var med är en annan fråga. Tror ni det skulle funka med snabbnudlar? :P Nej, jag tycker faktiskt det är roligt att laga mat, men sedan vet jag inte om jag skulle kunna knåpa ihop en meny sådär. Dessutom skulle köket vara som ett bombnedslag om jag var igång. Jag skulle stressa runt som en tok och förmodligen börja gråta om inte allt gick som jag tänkt mig.


Eller så skulle jag gömma mig i min älsklings "lilla" morgonrock. Supeskönt och tryggt!! ;)





Kommentarer
Postat av: gabriella,

yes det gjorde jag :) jaa, men tyvärr så fick jag ju lov att tvätta och det får jag göra idag med. men kanske hinner lägga mig ute mellan varven :) nu får solen väldigt gärna vara framme hela sommaren! :) KRAM

2010-06-02 @ 10:50:38
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback