Me love Turkey

Så var man hemma i kalla Sverige igen då. Sitter under täcket i soffan och fryser som bara den.

Tror klockan var 16.20 när vi klev in genom dörren här hemma igår och hon var ca 18 när vi åkte hemifrån igen. Vi for vidare till Karlstad där Henrik gick på lagfest och jag på 25-års fest. Sanna min vän som fyllde år tidigare i veckan. Så idag har jag gjort en enda sak... SOVIT. Och är fortfarande hur trött som helst.

Får berätta mer om resan och Sannas kalas senare i veckan!!

Måste bara säga TACK TILL JENNY för två helt underbara dagar tillsammans med dig i Turkiet. Det var superkul att träffa både dig och Adem (hoppas stavningen var rätt hehe).

Och en sak till... jag längtar redan tillbaka!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny Jaderqvist

TACK SJALV!!! Haha! Stavningen stammer bra den! Vantar med spanning pa bilder :) Hoppas att resan hem gick bra! Kram

2010-06-21 @ 21:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback