Jag känner mig värd detta!

Vi har ju sparat de senaste månaderna för att kunna vara lediga och vi kom ju, ganska snabbt, fram till att vi skulle få nöja oss med en Sverigesemester. Eventuellt en tripp till Rienas i Norge. Någon utomlandsresa skulle vi i varje fall inte ha råd med i år.

Det har varit en ganska tuff tid i skolan detta år. Intensiva dagar, mycket studier, skoltrötthet, jobbiga resor, tidiga mornar. Humöret har varierat drastiskt. Långledigheten har varit mer än efterlängtad!

Att vi skulle lyckas få råd med både en helledig sommar OCH en utomlandssemester var alltså inte något vi räknat med, vågat hoppats på. Och nu har jag precis packat färdigt väskan redo för att åka mot värmen, solen, havet, maten, shoppingen, Jenny i Turkiet. Det känns mer än bra, det känns behövligt!!



Vanligtvis brukar det vara smäckfullt i min resväska, men i år har jag lånat mammas jätteväska så det blir en hel del luft kvar att fylla med Turkietstoff. Det roliga blir dock att se hur allt det som nu ligger fint och prydligt kommer att ha rört ihop sig totalt när väskan ställs på högkant och dessutom slängs omkring vid lasten. :)


jag glömde ju för sjuttsingen berätta att jag träffade nyblivna mamman Helen på jobbet idag. Hon kom förbi med sin lilla Lukas och medan Mamman behövde göra sina behov så var jag minsann snabb att ta hand om lillen. Allt för en bebisdos. Han var ju för söt alltså! (men så är han ju släkt med min vän Nettan också.. ;)


Kommentarer
Postat av: Sannah

kom hem från turkiet för en vecka sen, lite avig jag blir :) haha. hoppas ni får det jätte bra där nere! :)

2010-06-11 @ 20:58:46
Postat av: Nettan

Haha, ja då är han ju släkt med mig:) Hoppas ni har haft det perfa!! KRAM

2010-06-18 @ 17:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback