Ida-Marie "pratkvarnen" Olsson

Hjälp va trött jag är. Tror minsann det är det växlande vädret som spökar.
Nu är i varje fall Krille klippt. Blev riktigt bra om jag får säga det själv hehe. Han är allt väldans trevlig den där killen. Lite synd om honom bara då jag är en redig pratkvarn när jag väl sätter fart. Fast det kan man väl förstå med tanke på mina valda yrken. Både som frisör och lärare bör man ju kunna hålla låda... tihi. Förstår om han somnar gött ikväll efter nån timme i mitt sällskap. Ni märker ju bara va trött jag själv blir :).

Packningen ja... tror den får vänta en stund till. Bäst jag piggnar till lite först annars vet man aldrig vad som blir/inte blir med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback