Fotbolls VM 2010

Det har blivit en hel del fotboll de senaste dagarna och jag måste ju medge att dessto mer jag tittar dessto mer intresserad blir jag. Dock tycker jag att det är ganska krångligt att hänga med i poängräkning och placeringar. Jag tittar, hejar och försöker lära mig av det Magnus och Älsklingen berättar för mig. Just nu är det grabbarna från Ghana som jagar boll med Tyskarna som motstånd. Ser just nu ut som att båda lagen går vidare till åttondelsfinal. Om jag nu förstått det hela rätt. 

När slutsignalen ljuder så ska jag krypa till sängs!!! Wunderbar!!!


Kommentarer
Postat av: gabriella,

sv: ja det går ju fruktansvärt fort! :p aaa det ska bli himla skönt faktiskt :)

2010-06-23 @ 22:18:02
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback