En matglad shopoholic...

Nu är jag igång igen. Halv åtta hos mig underhåller, men gör mig även sååå sugen på massa god mat!!! Henrik ville ha tacos imorn kväll, men jag tror jag ska övertala honom till annat. Sweetchilikyckling och äggnudlar. MUMMA! Eller grillad fläskfilé, sallad med rödlök och fetaost. Åh, kanske ska slå till med förrätt dessutom?!! Hm...märks det att jag är hungrig? :P
Tänkte jag skulle vänta med maten tills Henrik kommer hem från träningen. Brukar annars äta innan honom.... Hoppas han kommer snart hehe.

Imorn vill jag sola så jag vore tacksam för en blå himmel och varma vindar!
Tack på förhand!

hm...vi ska eventuellt till Bergvik imorn för att köpa nått fint till Henrik, men jag tror minsann jag ska försöka hitta ett linne och kanske ett par nya skor till mig själv. Vissa kallas mig SLÖSA, andra SHOPOHOLIC.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback