Zillah och Totte har ni hört talas om va?

Det är Miljonlotteriet Lyckohjulet på kanal 8 och jag tycker ju att det är lite skoj så jag lät det vara på. Så såg jag vilka som var gäster... ja just, Zillah och Totte. Då var jag nära på att byta kanal kan jag lova. Tycker det har gått ÖVER STYR. Till och med när Zillah använde sin egen röst så pratade hon om sig själv i tredje person. Ser framför mig hur hon sitter ensam hemma på kvällarna med denna apa i knät. Hon kan ju aldrig känna sig ensam iallafall.. :P. Men man kan ju fundera över vad hennes vänner tycker om denna apa på alla fester med mera. Och hon har ju skapat en så elak personlighet för denna apa. Han är högljudd, kaxig och allmänt otrevlig. Han kanske säger det Zillah tänker? Eller?

Söker man på Zillah på google så ser man att hennes facebooksida till och med är registrerad på Zillah & Totte.

Jag ger iallafall denna Zillah en stooor SUCK och hoppas att hon snart ska ge upp denna irriterande hobby.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback