Tiden går fort, har jag och min karl konstaterat!

Kameran har fått följa med en hel del på sista tiden och här kommer resultatet...

I onsdags mötte vi upp familjen Grefve i Lunedet. Det var meningen att vi skulle spela minigolf, men så kom det en regnskur precis när vi köpt klubbor, så vi fick börja med en fika inomhus. Efter en bit av världens smarrigaste rulltårta så slutade det regna och vi kunde börja spela. Solen visade sig till och med lite då och då...

kan också tillägga att JAG vann minigolfen. helt otroligt, men roligt! 

    

Efter en runda på banan så ville barnen leka en stund så jag fick agera lekfaster medan de andra vilade sig på en bänk :P

   

Kvällen spenderades hemma hos Grefves och vi klev inte innanför dörrarna hemma i Filipstad förrän en bra bit efter midnatt. Detta efter en mycket trevlig kväll!!

Även där knäpptes det lite kort då lilla linslusen ville vara på kort med bror och Henrik. Grabbarna verkade dock inte riktigt uppfatta detta... haha...





Så vår mor- och dotterdag (mammas födelsedag i fredags). Blev inte så många kort denna kväll, men såhär såg vi i varje fall ut när vi satt på restaurangen. 

 



Så i lördags firade vi ju mamma och Williams födelsedagar tillsammans hemma hos familjen Grefve. Det blev en heldag ute i sommarhettan. Cab-åkning, god mat, kubb, ds-spel för Wille, innebandylek för Henrik, såpbubblelek för mig, poollek för Miranda hehe... vin, UNDERBART sällskap, kortspel, fika med mera.

  
   
   



På fredag tar jag och denna snygging vår röda musse och styr mot Öland!



Längtar!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback