Tummen upp...

... för det snygga nagellacket jag precis fick av svärmor. PINK-LOVER ;)
Som ni ser i bakgrunden av första bilden så ser ni att det är fotboll även ikväll. Final ju för sjuttsingen och jag, me, moi, hejar på Spanien. Mitt Brasilien gick inte så långt som jag hoppades på. (Helt ärligt så är jag inte JÄTTE intresserad av fotboll, men försöker ju hänga med lite när det är VM.. :P).
För övrigt så har vi det fortfarande UNDERBART i värmen! Runt 25 grader i vattnet och mycket varmare in da sun. För sol har vi haft hittills kan jag lova!!!! Och mer vill vi ha!!!! ;P
PUSSAR från Öland

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt gumman kram mamma

2010-07-12 @ 20:09:12
Postat av: Karin

Fiiint

2010-07-18 @ 10:50:38
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback