Jag är som lyckligast tillsammans med andra

Många blir stressade av att ha för mycket planerat, för mycket att göra, och så är det även för mig. I varje fall när det gäller skolarbeten, mycket jag måste göra innan en viss tid och så. Men jag kan också bli väldigt stressad av att inte ha några planer alls, av att inte ha något att göra. När sommaren startade så kände jag ett lugn då jag visste vad jag hade framför mig ett tag. Jag visste när och hur saker skulle ske och jag kunde känna ett lugn, en gjädje och en längtan. Nu när jag inte längre har några planer för de sista lediga veckorna så känner jag mig jättestressad. Jag vill hinna med nått mer innan det sätter fart igen. Jag vill planera, genomföra och minnas ännu fler roliga saker.

Imorn ska jag, Henrik, Krille och (eventuellt) Magnus ut och fiska. Spontana saker gör mig glad!!

Får se om Elin och Tobbe kanske hör av sig snart och vill åka någonstans, hitta på något???!!! ;) En tripp till skara med gänget kanske? Eller varför inte Liseberg? En campinghelg skulle inte heller sitta fel. Jag är med på vad som helst hehe!!! ;)


Kommentarer
Postat av: Elin Karlsson

Det låter bra det :D

2010-07-29 @ 23:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback