Impad och peppad

Satt precis och kikade på en blogg där en tjej skriver om sin viktminskning. Hennes intag och hennes träningsaktiviteter. Jag känner mig jätteimpad av hennes motivation och självdisciplin. Önskar jag var likadan. Men jag ska faktiskt sätta fart nu igen. Ska köpa gymkort och vara flitig användare av löpbandet och andra maskiner som kan forma och tajta till min kropp. Några kilo mindre skulle inte skada heller!! Träningsskorna åker dessutom med till Öland där det kan bli en eller annan springtur på stranden.

Beach 2010 har ju redan anlänt så jag får satsa på beach 2011, men har som mål att gå ner några kilo till jul! Ska som jag nämnt tidigare börja skriva ner vad och när jag tränar för att peppa mig själv!! Ska ta promenaden till ICA nu och ska nog bannemej köpa mig en liten bok som jag kan rubricera som min träningsdagbok. Perfekt start inte sant?

fan va gött det vore om min motivation kunde växa sig så stark nu att jag klarade detta. skulle må så bättre då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback