Brand i Filipstad

Sent igår kväll kände vi hur en stark brandlukt fyllde lägenheten och vi började genast se oss omkring. Kunde dock inte se att det brann någonstans så vi gick och la oss. Så vaknar jag runt tretiden och lukten bränner i näsan på mig. Nu är den så stark att jag börjar få huvudvärk. Känner mig tvungen att gå ut på balkongen, titta genom alla fönster, igen. Så går jag in på www.filipstad.ifolkmun.se och finner bland annat dessa bilder...





Det brann alltså i ett hus några gator bort. Och när man ser dessa bilder så förstår man att det luktade även hemma hos oss. Luktar fortfarande här inne!! Otäckt!

Bara att hoppas på att ingen kom till skada!




Kommentarer
Postat av: gabriella,

vi hade två fönster och balkondörren öppen, fy fan vad det luktade inne hos oss :s vi som har allt mot brandne med.. men nu luktar det inte lika illa ialafall :p

2010-07-06 @ 11:46:36
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback